سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اگر آلودگی دلهایتان یا پرگویی شما نبود، آنچه را من می شنوم، می شنیدید . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
عشق من ..؟.. جونم(زیبا ترین خانم جهان)
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» ارائه مدرک تحصیلی معایب و مزایا در شرکت های «رتبه بندی مدارک»

اگر تصمیم به ارائه ی مدرک جهت رتبه بندی به شرکتی گرفتید (که پیشنهاد میکنم نگیرید) حتما در پائین ترین سطح مسئولیتی (عضو هیئت مدیره )این مسئولیت رو قبول کنید.بدترین حالت هم قبول عنوان مدیر عامل است که در این صورت حتی اگر در اساسنامه هم از خود سلب مسئولیت کنید باز هم مشکلات خود از قبیل اینکه اگر شرکتی که مدرک گذاشته اید مالیات ندهد ممنوع الخروج می شوید و… را دارد
کلا پیشنهاد میکنم عطای این کار رو به لقاش ببخشید.

 این رو هم بدونید که گواهی خروج محضری (که شرکت های واسطه مدعی هستند با امضای اون از خود سلب مسئولیت کرده اید) در دادگاه فاقد هرگونه ارزش قانونی است . 

خب ببنید وقتی میگن به مدرک نیاز دارن یعنی در اصل به خود مهندس! نیاز دارن .فکر میکنید چرا برای تاسیس شرکت به مدرک ( یا بهتر بگیم به مهندس ) احتیاج دارن؟ چون افراد غیر متخصص نیان تو کاری که تخصص ندارن. حالا شما هر بندی هم در همون سند محضری امضا کنید. حالا سود که بهتون نمیدن ولی اگه شرکت ورشکست بشه , بدهی بالا بیاره و … , طلبکارا میتونن بیان یقه شما رو هم بگیرن. چون شما قانونا عضو هیات مدیره اون شرکت هستید. ( پس غیر از این قانونا بخوایم بگیم مدرکتون رو برای چی گذاشتین اونجا؟ به خاطر اون کاغذ مدرک که به شرکت گرید نمیدن , در اصل مثلا شما عضو هیات مدیره یا مدیرعامل شرکت شدید )
البته خیلی ها هم این کار رو کردن و مشکلی نداشته. ولی حداقل خواستید این کار رو بکنید پولی بگیرید که ارزشش رو داشته باشه. خیلی ها رو دیدم برای دو سال 2 میلیون گرفتن!  

ببینید شما مدرک رو برای 2 سال میدید و بعد از 2 سال خود به خود رتبه شرکت باطل میشه و فقط با حضور و امضا شما در استانداری مجددا از میشه از مدرک شما استفاده کرد ، مهندسی که مدرک رو میزاره باید یه وکالت نامه بده و در متن وکالت ناهم ای که به پیمانکار یا صاحب شرکت میده قید میکنه که فقط در مواردی مجاز به امضا از طرف مهندس میباشد که مسولیت جزائی ، کیفری و مالی برای مهندس نداشته باشد ، مهندس مدرک رو تحویل پیمانکار نمیده بلکه همراه خودش به دفتر امور پیمانکاران استانداری میبره و اونجا امضاء میکنه و کپی برابر با اصلش رو تحویل میده و اصل مدرک رو با خودش برمیگردونه و به هیچ وجه تحویل کسی نمیده پس راه دور و نزدیک نداره و راه دور برای رفتن و امضا کردن دردسره نه چیز دیگه ، اینکه برای پس گرفتن مدرک و خارج کردن از شرکت کار اداری باید انجام داد دو جنبه داره : اول اینکه وقتی شما پولتون رو گرفتید به هیچ وجه نمیتونید وسط کار و یه مدت بعد اسمتون رو از توی شرکت دربیارید چون وکالت بلاعزل 2 ساله میدید و اگر تونستید پمانکار رو راضی کنید که با جبران خسارتش مدرک رو در بیارید باید صبرکنید تا حدود 3فته تا 1 ماه که آگهی روزنامه تغییرات اون شرکت بیاد ، دوم اینکه اگر تا مدت 2سال صبر کردید احتیاج به کار خاصی ندارید چون خود به خود مدت اعتبار 2ساله شرکت و وکالت شما تمام میشه و شرکت باید مجددا آگهی تغیرات بزنه و اگر بخاد مجددا از مدرک شما استفاده کنه باید مجددا حق الزحمه شما رو بپردازه. 

درست است که شما در آن شرکت کار نمیکنین و فقط مدرک خودتونو اونجا گذاشتین اما از نظر قانون شریک آن شرکت هستین و در صورتی که در پرو‍ژه های آن شرکت مشکل و نقصی وجود داشته باشد شما هم مقصر شناخته خواهید شد که حتی می تواند منجر به لغو مدرک دانشگاهی و هم چنین عدم اجازه صدور پروانه نظام مهندسی را به دنبال داشته باشد.در کل این کار را توصیه نمیکنم 



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » مهرداد ( شنبه 94/1/22 :: ساعت 9:55 عصر )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

?عشق من ساناز جونم(زیبا ترین خانم جهان)?
نحوه نصب بایوس جدید
آموزش گرفتن اسکرین شات در اندروید
ارائه مدرک تحصیلی معایب و مزایا در شرکت های «رتبه بندی مدارک»
زیباترین دختر های دنیا در کدام کشورها هستند
10 برند معتبر خودروساز در سال 2015
خواص عرقیات گیاهی
هشتک چیست؟
این لباس سفید و طلایی است یا آبی و مشکی + توضیح علمی
نوستالژی
داروهای رایج سرماخوردگی
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 21
>> بازدید دیروز: 2
>> مجموع بازدیدها: 65314
» درباره من

عشق من ..؟.. جونم(زیبا ترین خانم جهان)
مدیر وبلاگ : مهرداد[9]
نویسندگان وبلاگ :
همکار[0]

من مهرداد 21 ساله عاشق *** ؟ جونم*** ابرو گوندش,چلسی,رضا صادقی,معین و حمیرا,حکیم و حسنا (عربی),پرویز پرستویی,رابرت دنیرو,تیم ملی فوتبال هلند وبرزیل,پژو206 و تویوتا پرادو(ایران)بنز می باخ(خارج),شب های بارانی,عدد2,...

» پیوندهای روزانه

عشق من ؟ جونم(زیبا ترین خانم جهان) [102]
[آرشیو(1)]

» فهرست موضوعی یادداشت ها
عشق من ؟ جونم[2] .
» آرشیو مطالب
آرشیو
زمستان 1386
پاییز 1385

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
عشق من ؟ جونم(زیبا ترین خانم جهان)

» صفحات اختصاصی

» وضعیت من در یاهو
یــــاهـو
» موسیقی وبلاگ

» طراح قالب