سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ای عایشه ! فروتن باش که خداوند متعال، فروتنان را دوست می دارد و گردن کشان را دشمن می دارد. [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
عشق من ..؟.. جونم(زیبا ترین خانم جهان)
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» 10 برند معتبر خودروساز در سال 2015

موسسه بسیار معتبر J.D. Power بر اساس تحقیقات و پژوهش خود و گزارش‌های تولید کنندگان و مصرف کنندگان به بررسی برترین برندهای دنیای خودروسازی پرداخته است.
این شرکت با بررسی فاکتورهایی همچون طراخی وسایل نقلیه به همراه قابلیت اعتماد و اطمینان و بررسی مشکلات در هر 100 خودرو تولید شده معتبرترین برندها را در این میان معرفی کرده است.
در ضمن با بررسی کیفیت وسایل نقلیه تولیدی به بررسی مشکلات گزارش شده در طول 3 ماهه اول مالکیت خودرو پرداخته شده است.
به هر حال به لیست برترین برندهای دنیای خودروسازی می‌پردازیم که توانسته اند در طی یک دوره 3 ساله بالاترین درجه رضایت مشتریان و همچنین کیفیت تولیدی را داشته باشند که به طور یقین خواندنش خالی از لطف نیست.

10? Chevrolet
در رده 10 لیست ما برند آمریکایی شورلت قرار می‌گیرد که دارای 123 مشکل در هر 100 وسیله نقلیه تولیدی است که این شرکت زیر مجموعه جنرال موتورز دارای اوضاع بهتری از نیسان با 147 عیب در هر 100 وسیله نقلیه تولیدی است و بهترین محصولات این برند نیز کامارو، مالیبو و سیلورادو است که توانسته اند بالاترین درجه رضایت را برای خریداران در بر داشته باشند.
9? Scion
یکی از شرکای سخت افزاری تویوتا که دارای 121 مشکل در هر 100 وسیله نقلیه تولیدی بوده است که البته دارای محصولات ممتازی همانند tC, xB و xD است که توانسته است جوایز بسیاری را دریافت کند.
8? Mercedes-Benz
لوکس بودن به معنای پیچیدگی است که بدین ترتیب باید منتظر هزینه‌های نگهداری اضافی نیز شد ولی کاربرانی که محصولات این شرکت مستقر در اشتوتگارت را خریداری می‌کنند و وسایل نقلیه همچون خودرو، کامیون را خریداری می‌کنند به 119 مشکل در هر 100 وسیله نقلیه برخورد کرده اند که در این میان کلاس E توانسته است بالاترین درجه رضایت مندی را در بین مشتریان داشته باشد و در ضمن امتیازات خوبی را در کلاس شاسی بلندهای جمع و جور دریافت کرده است.
7? Lincoln
بخش لوکس ساز برند فورد توانسته است بالاتر از مرسدس بنز با یک امتیاز بالاتر قرار گیرد که دارای 118 مشکل در هر 100 وسیله نقلیه بوده است و قابل به گفتن نیست که مدل‌هایی همچون MKS و MKZ سدان جوایز متعددی را به خود اختصاص دهند.
6? Porsche
مسلما پورشه را به عنوان ناب ترین سازنده خودروهای اسپرت می‌شناسیم که همیشه با نوآوری‌های متعدد لبخند را بر چهره رانندگان خود می‌نشاند که در طول چندین دهه ادامه داشته است.
وسایل سازنده این شرکت دارای 116 مشکل در هر 100 وسیله نقلیه تولیدی است که به طور یقین شما همیشه به دنبال خرید یک مدل 911 نیز بوده اید.
5? Honda
نمره هوندا با پورشه در عدد 116 گره خودره است در حالی که در سال‌های پیش رتبه بدتری داشت و از همین روی در جایگاه بالاتری از پورشه قرار می‌گیرد که به طور مستمر در حال افزایش کیفیت محصولات خود است.
4? Cadillac
برند لوکس ساز جنرال موتورز توانسته است نمرات بهتری نسبت به مرسدس بنز، پورشه و هوندا کسب کند که دارای نمره 114 مشکل در هر 100 وسیله نقلیه است تا بتواند رتبه چهارم را در این لیست به خود اختصاص دهد که این عملکرد چشمگیر بر روی اکثر محصولات این برند متبلور شده است.


3? Toyota
محصولات تویوتا همیشه به عنوان برترین محصولات از نظر کیفیت شناخته شده اند که به طور مستمر در حال افزایش کیفیت محصولات خود نیز است و سال 2015 نیز از آن مستثنی نیست.
در حدود 111 مشکل در هر 100 وسیله نقلیه تولیدی گزارش شده است که در این میات کرولای جمع و جور و جدید این شرکت به همراه مینی ون‌های سینا توانسته اند بالاترین درجه رضایت مندی در بین مشتریان داشته باشند.
2? Buick
به نظر می‌رسد بیوک دچار تغییر و تحول اساسی شده است و این برند آمریکایی را بالاتر از تویوتا قرار داده است که تنها با یک امتیاز اختلاف دارای 110 مشکل در هر 100 وسیله نقلیه تولیدی است.
1? Lexus
شاخه لوکس ساز خودروساز ژاپنی تویوتا یعنی لکسوس در صدر همه رقبا با نمره بسیار عالی 89 مشکل در هر 100 وسیله نقلیه تولیدی قرار گرفته است که بدین ترتیب پرچمدار کیفیت در صنعت خودروسازی است و در این میان خودرو ES بالاتری درجه رضایت در بین مشتریان را تقریبا بدون گزارش مشکل دارد.



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » مهرداد ( جمعه 94/1/14 :: ساعت 3:10 عصر )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

?عشق من ساناز جونم(زیبا ترین خانم جهان)?
نحوه نصب بایوس جدید
آموزش گرفتن اسکرین شات در اندروید
ارائه مدرک تحصیلی معایب و مزایا در شرکت های «رتبه بندی مدارک»
زیباترین دختر های دنیا در کدام کشورها هستند
10 برند معتبر خودروساز در سال 2015
خواص عرقیات گیاهی
هشتک چیست؟
این لباس سفید و طلایی است یا آبی و مشکی + توضیح علمی
نوستالژی
داروهای رایج سرماخوردگی
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 19
>> بازدید دیروز: 2
>> مجموع بازدیدها: 65312
» درباره من

عشق من ..؟.. جونم(زیبا ترین خانم جهان)
مدیر وبلاگ : مهرداد[9]
نویسندگان وبلاگ :
همکار[0]

من مهرداد 21 ساله عاشق *** ؟ جونم*** ابرو گوندش,چلسی,رضا صادقی,معین و حمیرا,حکیم و حسنا (عربی),پرویز پرستویی,رابرت دنیرو,تیم ملی فوتبال هلند وبرزیل,پژو206 و تویوتا پرادو(ایران)بنز می باخ(خارج),شب های بارانی,عدد2,...

» پیوندهای روزانه

عشق من ؟ جونم(زیبا ترین خانم جهان) [102]
[آرشیو(1)]

» فهرست موضوعی یادداشت ها
عشق من ؟ جونم[2] .
» آرشیو مطالب
آرشیو
زمستان 1386
پاییز 1385

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
عشق من ؟ جونم(زیبا ترین خانم جهان)

» صفحات اختصاصی

» وضعیت من در یاهو
یــــاهـو
» موسیقی وبلاگ

» طراح قالب